Hisense Group

Група компаній Hisense була заснована у 1969 році. З того часу Hisense перетворився на глобальний електронний та інформаційний конгломерат.

Hisense дотримується стратегії "ефективного наукового розвитку та надійності в роботі". Саме компанія Hisense досягла сталого та динамічного розвитку, заснованого на:

У 21 столітті, команда R&D Hisense, що складається з найкращих фахівців міжнародного рівня у галузі НДДКР* та досвідченого міжнародного менеджменту, відіграла досить важливу роль у розвитку та розширенні Hisense, і за роки існування сформувала декілька різних секторів. Таких як: мультимедійний сектор, сектор побутової техніки, сектор зв’язку, сектор інтелектуально-інформаційних систем, сучасного проектування на базі технологічних досліджень та розробок, сектор цифрової мультимедії, сучасних засобів зв’язку, smart-систем та холодильного обладнання.

Hisense володіє двома компаніями, що представлені на біржах (Hisense Electric Co., Ltd. (600060) на Шанхайській фондовій біржі та Hisense Kelon Electrical Holdings Company Ltd. (000921) на біржах Шеньчжень та Гонконгу. Hisense також володіє трьома відомими торговельними марками (Hisense, Kelon та Ronshen)).

Hisense телевізори, кондиціонери Hisense, охолоджувальне обладнання Hisense, телефон Hisense, а також кондиціонери Kelon та холодильники Ronshen – всі ці товари були у TOP 7 серед найпопулярніших китайських брендів у 2015 та 2016 роках, а телевізори та кондиціонери Hisense отримали знак якості «Національна продукція звільнена від інспекції» (National Free-Inspection Products.). Також, телевізори Hisense отримали першу національну кваліфікацію, щодо звільнення від податків на експорт продукції.

Будучи одним із перших інноваційних підприємств Китаю з дослідницькими центрами, що визнанні на державному рівні, Hisense володіє національним інформаційно-обчислювальним центром, лабораторію мультимедійних технологій (ключова національна лабораторія) та навіть має дослідний інститут!

Компанія виступає технологічною базою для Національної програми розвитку високих технологій «863» (National 863 Program) та є ключової базою, для програмного забезпечення Національної програми «Факел» (Torch Program). Hisense має науково-дослідницькі центри (R&D) в Циндао, Шеньчжені, Шунде, Пекіні, Сполучених Штатах та Європі. Науково-технологічні та високоефективні інноваційні системі гарантують, що технологічні інновації завжди на крок попереду в порівнянні з місцевими китайськими виробниками. О крім того, Hisense має 7 зарубіжних центрів досліджень та розробок, що сприяють розвитку ключових технології та дозволяють постійно створювати передові продукти.

Hisense веде активну співпрацю зі світовими компаніями. Так у 2003 році Hitachi та Hisense свтворили спільну компанію – «Hisense-Hitachi Air-conditioning System Co Ltd», компанія, що займається виробництвом кондиціонерів під брендом "Hisense-Hitachi" та "Hitachi". А у липні 2015 року Hisense купила Mexican facility з Sharp за 23.7 мільйона доларів разом з правами на використання бренду телевізорів Sharp, що продаються в Північній та Південній Америці.

Щодо внутрішнього ринку Китаю, TV Hisense займала першу позицію протягом 13 років поспіль. У 2016 році частка Hisense на ринку TV становила 6,2%, зайнявши 3 місце.

По всьому світу Hisense має 3 виробничі бази в в Південній Африці, Чехії та Мексиці та в 17 зарубіжних компаніях, що мають торгівельні представництва в США, Європі, Австралії, на Близькому Сході, в Африці та в Південно-Східній Азії. Продукція Hisense експортується в більш ніж 130 країн та регіонів по всьому світу, а брендові продукти Hisense були продані в більш ніж у 80 країнах світу.

Саме у відповідь на національну стратегію «вихід з дому», Hisense зосередилась на зарубіжному ринку і розвитку інтернаціоналізації, перетворивши це на довгостроковий проект. У 2006 році Hisense впровадила стратегію "Глобальний-Бренд", що базується на забезпеченні першокласної якості, першокласних послуг та конкурентного ціноутворення для просування на закордонному ринку та перетворення Hisense на бренд світового класу.

Міжнародний ринок акцій і впізнаваності бренду Hisense продовжують швидко і стабільно зростати.

У 2016 році загальний обсяг продажів компанії Hisense склав 100,33 млрд. доларів США, а дохід від продажу експортних товарів склав 52,1%!

Компанія Hisense веде активне рекламне життя. Так в останні роки Hisense випустила серію висококласних рекламних акцій по всьому світу. В Австралії, Hisense стала офіційним спонсором турнірів Australian Open і Australian Open Series, і продовжила право називатись Hisense Arena. В Європі, Hisense стала офіційним преміальним партнером у Лізі чемпіонів і топ-футбольного клубу бундесліги - ФК Шальке 04. У США, Hisense стала спонсором команди Джо Гібс Racing, в якості командного постачальника в Red Bull Racing і виступила титульним спонсором Hisense 300 NASCAR Xfinity серії.

У 2016 році, Hisense отримала право бути офіційним партнером УЄФА Євро 2016. Крім того, Hisense вступила в глобальне партнерство з UNEP для отримання премії «SEED» - підтримки інноваційних підприємців. Hisense була нагороджена відзнакою "Кращий імідж підприємств закордоном".

** Науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи